Sosial Media Reklamının Önəmi və Üstünlükləri

Peşəkar Sosial Media Reklamları Niyə Vacibdir?

Sosial media reklamı internet və texnologiyanın davamlı inkişafı ilə həyatımıza daxil olan mühüm marketinq növüdür. Bu gün internet istifadəçilərinin böyük bir hissəsinin sosial mediadan intensiv istifadə etdiyini söyləmək mümkündür.
Fərdlərin və ya müəssisələrin sosial mediadan istifadə etmək üçün xüsusi ehtiyacı olması lazım deyil. Bu kontekstdə sosial media reklamlarına da kifayət qədər intensiv üstünlük verildiyini söyləmək olar. İndi peşəkar şəkildə idarə olunan sosial media reklamlarının niyə vacib olduğunu araşdıraq.
Peşəkar Sosial Media Reklamının Faydaları
Məhsullarınız və ya xidmətlərinizlə bağlı promosyonlar təklif etmək, yeni məhsul təqdim etmək, insanları bir tədbirə cəlb etmək və ya insanları müəyyən bir hərəkətə təşviq etmək istəyirsinizsə, bu, sosial şəbəkələrdə reklamdan istifadə etmək üçün əla fürsətdir. Ümumilikdə sosial media reklamının faydalarını aşağıdakı kimi sadalamaq olar.
Veb saytınızın trafikini artırır. Hər bir reklam veb saytınızdakı əsas səhifəyə və ya açılış səhifəsinə keçid verir. Bu səbəbdən saytınıza gələn trafik artır. Bu, reklamlarınızla maraqlanan insanlarla əlaqə saxlamaqla biznes məqsədlərinizə çatmaq şansınızı artıracaq.
Geniş Reklam Tipi Seçimləri Təklif edir. Sosial şəbəkələrin ən güclü tərəflərindən biri biznesinizin müxtəlif məqsədlərinə uyğun olaraq təqdim olunan reklamların müxtəlifliyidir. Müştərilərinizi saxlamaq, brend şüurunuzu artırmaq və ya hətta bir məhsul və ya xidmət satmaq istəsəniz, ehtiyaclarınızı ödəmək üçün reklam yaratmaq mümkündür!
Niş Hədəfləmə. AdWords kampaniyaları kimi siz auditoriyanı demoqrafik və maraqlarına əsaslanaraq hədəfləyə bilərsiniz. Bu baxımdan sosial media reklamlarında bir çox variant təklif olunur. Məsələn, Facebook-da müştərilərinizi davranışlarına, yəni istifadəçilərin Facebook-da davranışlarına görə filtrasiya edə bilərsiniz. Aktiv yoxsa passiv? Onlar nizamnamələrə tez-tez şərh verirlərmi? Söhbətdə iştirak edirlərmi? Onlar yeni biznes səhifələrini bəyənməyə həvəslidirlər? Bütün bu amillər reklam kampaniyalarınızın nəticələrinə təsir edə bilər. Artıq səhifənizi izləyən abunəçiləri hədəfləmək və ya xaric etmək də mümkündür. Eyni şey abunəçilərinizin dostlarına da aiddir.
Daha aşağı xərclər: Sosial mediada reklamın ucuz olması ən mühüm üstünlüklərdən biridir. Rəqəmsal reklamın ən sərfəli yolu sosial media reklamlarıdır. Buna görə də kiçik və orta biznes üçün idealdır. Bu cür təşviqat axtarış sistemlərində ənənəvi reklamdan daha ucuzdur. Bundan əlavə, sosial şəbəkələr KOM-ların böyüməsini təşviq edir. Çünki onlar bütün biznes növlərinə eyni üstünlükləri təklif edirlər. Bu, istehlakçılara və buna görə də potensial müştərilərə çatmaq üçün çox təsirli bir yoldur.

Sosial Media Reklamlarında İstifadə olunan Kanallar
Hal-hazırda insanların geniş şəkildə istifadə etdiyi sosial media platformaları var. Bu məlumatlara uyğun olaraq sosial şəbəkə sizə reklam imkanı təqdim edir. Ancaq ehtiyaclarınıza ən uyğun olanı ağıllı şəkildə seçmək vacibdir. Hər bir sosial media fərqli müştəriyə çatır və müxtəlif seçimlər təklif edir. Məsələn, Instagram Linkedin ilə eyni müştərilərə çatmır və Facebook eyni reklam variantlarını təklif etmir. Hansı birini seçəcəyinizi bilirsinizmi? Məqsədlərinizə çatmağınıza kömək etmək üçün müxtəlif seçimlər təklif edən ilk üç sosial platforma bunlardır:

Facebook reklamı: Facebook sizə üç əsas kateqoriyaya bölünmüş 15 məqsəd təklif edir. Bunlar şüur, düşüncə və transformasiyadır. Facebook-da müxtəlif növ kampaniyalar aparılır. Bu kontekstdə kampaniyalar bəyənmələrdən tutmuş saytınızdakı dönüşümlərin artmasına, nəşrin artırılmasına və ya videonun baxış sayının artırılmasına qədər dəyişir.
Facebook istifadəçiləri çox müxtəlifdir, o cümlədən hər yaşdan insanlar. Facebook-un bizə təklif etdiyi çox dəqiq hədəfləmə parametrləri ilə demək olar ki, istənilən növ hədəf müştəriyə çata bilərik.

Instagram reklamı: Instagram Facebook-a məxsus olduğundan (və hər şey indi bir yerdə idarə olunur), parametrlər oxşardır. İnstaqramda sayt klikləri, dönüşümlər, iştirak, baxılan videolar, əhatə dairəsi və tezliyi, brend məlumatlılığı kimi kampaniya məqsədlərinə daxil olmaq mümkündür.
Instagram-da hədəfləmə Facebook-da olduğu kimi dəqiq olsa da, bu sosial şəbəkənin istifadəçiləri daha gəncdir. Y nəslinə çatmaq istəyirsinizsə, mütləq Instagram-da reklam etməyi seçin. Instagram-da reklam növləri foto reklamlar, video reklamlar və hekayələrdir.

Linkedin Reklamı: B2B Marketinq Linkedin-də işçi qəbulu reklamlarının hədəfidir. Peşəkarlar üçün nəzərdə tutulmuş bu sosial şəbəkə Linkedin də sizə dəqiq hədəfləmə təklif edir. İş yeri, şirkətin ölçüsü, vəzifəsi, iş stajı və s. kimi hədəf insanlar haqqında məlumat. kimi məlumatları bilməyə imkan verir. Linkedin reklam növləri; LinkedInmail (sponsorlu məzmun birbaşa Linkedin gələnlər qutusuna göndərilir), xəbər lentindəki sponsorlu məzmun, mətn reklamı və şəkil reklamı.
Biznes məqsədlərinizdən və ya hədəf auditoriyanızdan asılı olmayaraq, sosial mediada reklam sizi uğura aparacaq.
Axtarış sistemlərindəki reklamlar kimi, sosial şəbəkələrdə də reklamlar kiçik biznes üçün reklam etmək üçün əla fürsətdir. O, çox vaxt ənənəvi reklamdan daha yaxşı gəlir gətirir və sürətlə inkişaf edən geniş çeşidli seçimlər təklif edir. Sosial medianın idarə edilməsi üzrə mütəxəssislər sizə ən son tendensiyaları izləyərkən biznesinizə və məqsədlərinizə əsaslanaraq mənimsəmək üçün ən yaxşı təcrübələrə yol göstərə bilər.

Similar Posts